redang lagi...


2nd time ke redang..bukan untuk bercuti tapi lawatan sambil bekerja...alahai perjalanan yang sangat berbeza jika dibandingkan 1st time aku g dulu.....naik bot kecil yang muat2 tuk 30 orang...memang thrille skit arrr sebab masa ktorang gerak tu hujan lebat n laut tak brape tenang....first 10 min...aku pening tapi leh control....sampai kat taman laut ktorang stay lebih kurang kul 1 jam...n teruskan perjalanan ke perkampungan pulau redang....uiii perjalanan kali ni memang meletihkan...manakan tidak ktorang terpaksa pergi dan balik hari yang sama...n banyak masa di dalam bot...................tak sama macam bercuti dulu..aku rasa relax gile......sebab tak larat ofc mate aku si zam tu dah ter*****h masa balik..sian tgk die...alahai katanya serik naik bot.......



3 comments:

Unknown said...

kalau saya ikut sudah pasti saya terjun kelaut dan snookling dulu .bukan senang nak kesana.hati saya dah terpaut disana. kalau orang tinggalkan saya kat sana pun saya tak kisah.

Feeqaishak said...

bestnya kalau dpt releasekan tension g ke pulau erk..last g pulau 3thn lepas..tu pu takat pulau sibu jer..hehe

jemm said...

kire ok lah..atleast sampai gak ko kat sana..drp aku jejak sebelah kaki pun tak penah..uwah!uwah!uwah!