J41..????



tahun baru...azam baru.....itu ayat yang aku sering aku dengar terutama bila masuk tahun baru....

sidia : emmm....dah tak tahan kerja ctu...otak tepu...
aku : sabo ade hikmah...
sidia : tapi sampai bile ????????????????????
aku : sampai "turn" kite...
sidia : target end of 2008........but now...
aku : diam...!!!!!!

aku tau...hati die tak tenteram......nak buat camne blom ade rezeki kite.........yang kite perlu buat sabar, berdoa dan usaha....kadang2 aku "down" gak.....klu sedih sidia lagi sedih...


5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

rezeki ada di mana-mana...sabo yerk kawan... banyak hikmahnya..untuk mencapai kejayaan perlukan sedikit pengorbanan...setiap hambaNYA berlainan dugaan dan cabaran..redha jerk..tenangkan hati, kuatkan semangat, bulatkan azam,berusaha, banyakkan berdoa....tawakkal....

jagoan said...

Jangan kenal erti putus asa. Ujian diberikan olehNya berdasarkan kemampuan dan kekuatan diri orang itu. Panjatkan doa kepadaNya dan usaha yang berterusan. Yang penting hidup ini perlu ceria. Takkan nak tunggu J41 baru nak ceria kan.

Dan J41 itu bukan satu-satunya tangga kejayaan dalam hidup. Ramai di luar sana yang bukan J41 pun ada kecemerlangan hidup. PTD misalnya, bukan J41. Mereka N41. Pensyarah DS41, Guru DG41. Hehehe...


.

Unknown said...

nak tanya puan/cik macam manakah caranya untuk memaparkan bunga-bungaan di sekeliling blog seperti halaman puan/cik ini.

kelihatan lawa sangat..