dihargai

Kawan bukan mudah mendapat penghargaan dari orang.....jika kau hanya dianggap biasa-biasa aja dan menjengkelkan...tak semua keputusan yang kau buat orang akan terima seadanya....kadang-kadang kau rasa ape yang kau cube buat adalah sebaik mungkin tetapi bagi orang yang merasakan kau hanya seorang yang tidak berkemampuan apa yang kau buat hanyalah sekecil zarah sahaja....


Aku mungkin bukan yang terbaik tetapi aku cuba jadi yang terbaik...amanah yang diberikan sementara kepada aku juga aku tidak dapat aku lakukan....bukan kerana aku tidak berusaha tetapi kerana sesetengah orang menganggap aku menjengkelkan akhirnya usaha yang aku buat tidak dipandang...........

3 comments:

Unknown said...

sabar separuh daripada iman..
lakukan yang terbaik..
ikhlas dari hati..itu yang terbaik

rad said...

hasnah sakit mata lah nak baca huhuhu.....

jagoan said...

Fikirkan apa yg kita sumbangan yg terbaik dari kita. Singkirkan sikap negatif dari orang lain kerana ia merupakan pengacau.