m.u.k.t.a.m.a.d

Entah kenapa hati aku betul2 tak tenteram...rase bersalah tak henti-henti menyelebungi aku..keputusan yang dia buat dipengaruhi aku....aku cuma mahu lihat kau gembira....tapi nampaknya sebaliknya.....


Penghijrahan itu memberi tamparan hebat kepada aku....aku juga harus dipersalahkan...masa tetap berlalu keputusan yang diambil juga adalah muktamad...harap kamu redha dengan ketentuan ilahi...

Ini ujian buat kite....kesabaran itu akan memberi kebahagian pada kita suatu hari nanti....insyallah ALLAH itu maha mengetahui...semoga kamu menemui kejayaan satu hari nanti....



maaf yang tidak terhingga

2 comments:

Unknown said...

aku dah melugai dengar perkataan sabar.

.:chEyaNtie:. said...

tiap keputusan yang kita amik, ada risikonya..

hadapilah ia walaupun sesusah mana pon..